Categoriearchief: Banen en opleidingen

Financial Accounting Manager

Kunt u terugkijken op vele jaren ervaring als boekhoudkundig manager of gelijkwaardig? Heb jij affiniteit met de logistieke branche? Wil je de horizon van het management finance team verbreden? Lees dan zeker verder.

Momenteel zijn wij op zoek naar accounting managers voor klanten actief in de logistieke sector. Klanten hechten veel belang aan het welzijn en de gezondheid van medewerkers. Als boekhoudkundig manager geef je leiding aan het financiële team. Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de controle van zakelijke en klantaccounts.

Takenpakket

  • Beheer het financiële team.
  • Fondsbeheer en kasbeheer.
  • Optimaliseer boekhoudkundige en financiële beleidsprocessen.
  • Klantaccountbeheer en verwerking van klantvragen.
  • Financiële rapporten opstellen, analyseren en rapporteren aan senior management.
  • Financiële boekhoudkundige controle, inclusief budgettering, audits en financiële rapportage.

Profiel

  • Je hebt in je loopbaan minstens 5 jaar managementervaring opgedaan.
  • Je beschikt over managementkwaliteiten en kan vlot, accuraat en efficiënt communiceren.
  • Degenen met SAP-kennis en goede Engelse luister- en spreekvaardigheid hebben de voorkeur.

Aanbod

  • Een goed salaris hangt af van je ervaring, kunde en vakkennis.
  • Bijkomende juridische voordelen zijn onder meer bedrijfswagens, DKV-verzekeringen, pensioenregelingen en milieucheques.
  • Een systeem dat werktijden verkort, kan files voorkomen.
  • Op een bepaalde afdeling is de arbeidsveiligheid gegarandeerd.
  • Laad de batterij 30 dagen uit.
  • De vlakke omgeving combineert mensen van verschillende leeftijden en nationaliteiten.
  • Kans om te werken in een solide en volwassen bedrijf met een internationaal klantenbestand.

https://www.vindazo.be/vacatures/financieel-manager.html

Jouw volgende stap naar succes

Vraag jij je wel eens af wat de volgende stap naar succes voor jouw bedrijfje is? Heb je de afgelopen jaren hard gewerkt aan je eigen start-up en ben je hard gegroeid, maar heb je het gevoel dat die groei nu even stilstaat? Misschien komt dat wel door corona, maar misschien ligt dat ook ergens anders aan. Dit artikel gaat over het inhuren van HR krachten in je bedrijf, voor veel bedrijven die gegroeid zijn maar nu niet verder komen, is dit vaak een goede zet.

 

Hoe komt dat dan? Voor veel bedrijven zijn het tevreden houden van personeel, het werven en aanstellen van gekwalificeerde mensen, het uitdelen van promoties en het ontslaan van medewerkers belangrijke speerpunten. Het zijn dingen die je naast de ontwikkeling van je product of service goed bij moet houden. Zeker als je bedrijf hard is gegroeid, moet je veel aandacht gaan besteden aan personeelszaken. Wanneer je het idee hebt dat je de kennis en specialisatie voor het managen van personeel niet zelf in huis hebt, is het slim op een HR adviseur in te huren.  

 

Het inhuren van een ‘human resources’ adviesbureau, bied je de ruimte om zelf je aandacht te richten op andere belangrijke dingen in het bedrijf. Een HR adviseur helpt namelijk met alle zaken rondom het personeel, helpt met het management van de organisatie, geeft juridisch advies, biedt een salarisservice en heeft vaak ook een special HR-software pakket voor jouw bedrijf.

 

Het grootste voordeel het inhuren van een HR bureau, is dat je een stuk minder zorgen aan je hoofd hebt én dat je moeilijke beslissingen niet meer in je eentje hoeft te maken. Het is heel erg fijn om een extra paar ogen mee te laten kijken naar lastige kwesties die je dagelijks tegenkomt. Een HR adviseur bespaart dus een hele hoop tijd.

Voor meer informatie : Bezoek de website

Pentester

Wil jij jouw kennis en ervaring inzetten om dienstverleners op het gebied van netwerkbeveiliging te helpen ontwikkelen? Of ben je een newbie in de branche, wil je je verder ontwikkelen tot ethisch hacker? Lees dan verder!

Wat ga je doen?

Als Pentester / Ethical Hacker zorg je vooral voor het correct uitvoeren van kwetsbaarheidsonderzoeken in alle aspecten van de klantomgeving. Denk aan webapplicaties, software, netwerken en systemen. Uw analytische vaardigheden kunnen hen helpen de veiligheid te waarborgen en hen suggesties te geven over hoe ze beter met bepaalde problemen kunnen omgaan.

Het klantenbestand is zeer divers, van kleine tot grote organisaties. Denk aan MKB-dienstverleners voor financiële instellingen zoals banken of verzekeraars. Dit heeft dus te maken met projectwerk In de meeste werkweken werk je aan meerdere projecten tegelijk, dus penetratietesten worden end-to-end uitgevoerd.

Wie ben je?

  • Minimaal MBO Niveua 4 afgerond (HBO is een krachtig voordeel)
  • Beschikken over relevante certificaten (OSCP, OSWE, CEH)
  • Ervaring met advies en advies
  • Communicatief vaardig

Wat kun je verwachten?

  • Salarisinstructies zijn volledig afgestemd op kennis / ervaring
  • Ontwikkelingsruimte voor onderwijs / opleiding
  • Werkvrijheid en flexibiliteit

Waar ga je werken?

Dit is een interessante groeiende organisatie in de beveiligingsmarkt. Als dienstverleners voeren zij verschillende projecten door het hele land uit. Deze projecten omvatten risico / compliance, ontwerpbeveiliging (DevSecOps) en penetratietesten. Daarnaast bieden ze ook vaste diensten met betrekking tot monitoring vanuit hun SOC en voeren ze ook regelmatig pentests uit voor gewone klanten.

Het is ook een informele club, zowel projectmatig als intern, het ontwikkelt zich snel. Dit zorgt ervoor dat voor wie zich verder wil ontwikkelen in de branche, de mogelijkheden hier zeer breed zijn. Daarom is het voor hen ook belangrijk om intern talent te blijven ontwikkelen, en dat doen ze door iedereen de kans te geven deel te nemen aan trainingen of relevante certificaten te behalen.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/opleiding-in-nederland.html

Monteur – Van Limpt Beveiliging & Telecommunicatie B.V.

Ben je op zoek naar nieuwe uitdagingen en wil je installeren en monteren voor een veilige installatie? Dan ben jij de monteur die wij zoeken!

Jouw taak als installateur voor een beveiligingsinstallaties

  • Bedrading en sanitair installatie
  • Onafhankelijke of groepsinstallatie beveiligingsinstallatie
  • Inbedrijfstelling en levering van veiligheidsapparatuur
  • Maak fijne aanpassingen aan verschillende veiligheidsvoorzieningen
  • Los storingen zelfstandig op

Wat wij van jou verwachten

  • MBO 4 denk- en werkniveau
  • Het is het beste om een ​​technische opleiding te voltooien
  • MBV-diploma (of bereid om er een te behalen)
  • VCA-diploma (of bereid om er een te behalen)
  • Klantvriendelijk en servicegericht
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • U kunt een betrouwbaarheidsverklaring overleggen
  • Je hebt een minimaal rijbewijs
  • Goede communicatieve vaardigheden en goede Nederlandse uitdrukkingsvaardigheden
  • Beveiligingservaring is een pre
  • Systeemervaring: Galaxy, Integra, Unii, Hertek en Siemens zijn voordelen

Wat wij jou bieden

  • Nauw verbonden team binnen het bedrijf, met een warme universiteit en informele sfeer
  • Uitdagende fulltime functie
  • Kan deelnemen aan interne en externe cursussen
  • Marktlonen gebaseerd op opleiding en ervaring
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Pensioenregelingen en studiemogelijkheden
  • Bedrijfsauto’s, tablets en telefoons
  • Drankjes elke vrijdagmiddag

Over ons

Van Limpt voorziet onze klanten (zoals bedrijven, instellingen en particulieren) van hoogwaardige totaaloplossingen op het gebied van diefstalbeveiliging, brandbeveiliging en camerabeveiliging, toegangscontrolesystemen en telecommunicatie. Kwaliteit en klanttevredenheid staan ​​bij ons hoog in het vaandel.Van Limpt Beveiliging & Telecommunicatie B.V is een beveiligingsbedrijf opgericht in 2002. Wij bieden, installeren en onderhouden beveiligingsinstallaties en telecommunicatieoplossingen. Daarnaast hebben we BORG en KIWA BMI-certificering behaald en werken we onze kennis voortdurend bij. Ons werkgebied is voornamelijk Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.

https://www.vindazo.nl/keywords/monteur.html

Makkelijk en snel een CAD tekenaar vinden? De specialist helpt u

Wanneer u als CAD tekenaar op zoek bent naar een nieuwe uitdaging, liggen de banen vaak voor het oprapen. Dat is handig, want zo kiest u eenvoudig voor het bedrijf dat het beste bij u past. Of bent u een werkgever en heeft u een BIM vacature openstaan? Dan gaat u langs een expert. Recruitmentbureau Cadjobs is daar een goed voorbeeld van. Zij helpen u graag via een online platform als u werk zoekt of personeel nodig heeft. Via een overzichtelijke webpagina vinden beiden elkaar simpel en snel. Alles om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u zoekt. Of dit nu een CAD tekenaar is of dat u een BIM vacature wilt vervullen. De recruitmentspecialisten helpen u met het verkopen van uzelf, zodat het werk dat beschikbaar is opgeknapt kan worden.

Plaats online uw BIM vacature en vindt snel uw ideale personeel

Staat er binnen uw bedrijf een vacature voor de functie van CAD tekenaar open? Het is dan begrijpelijk dat u zo snel mogelijk een geschikte persoon wilt vinden om deze positie in te vullen. Bij een specialistisch online platform vindt u snel en eenvoudig het soort personeel dat u voor ogen heeft. Cadjobs gaat samen met u rond de tafel zitten, om uw vacature zo goed en opvallend mogelijk te plaatsen. Binnen een korte tijd kan een specialist al uw toekomstige werknemers vinden. Cadjobs doet er alles aan om het unieke talent te koppelen, zodat u uw nieuwe collega zo snel mogelijk kunt verwelkomen. Heeft u een BIM vacature openstaan of zoekt u specifiek naar een CAD tekenaar? Bij de specialist vindt u het personeel dat uw bedrijf nodig heeft.

Specialist helpt mee bij het ontwikkelen van een talentvolle CAD tekenaar

Met de vacatures van Cadjobs weet u zeker dat u voor kwaliteit gaat. Bij dit bedrijf vinden ze dat de kwaliteiten van getalenteerde CAD tekenaars moeten worden gekoesterd. Zij zorgen ervoor dat talenten van werknemers uitgelicht worden, om ze zo nog beter te maken. Doordat de sterke en zwakke punten van de werknemers in kaart worden gebracht, biedt dat handvatten voor de werkgevers die op zoek zijn naar een CAD tekenaar of nog een BIM vacature open hebben staan. Help als werkgever mee om het talent van uw werknemer te ontwikkelen. Aan de andere kant helpt Cadjobs ook de werknemers om zich maximaal te ontplooien. Of u nu een BIM vacature zoekt of gaat voor CAD tekenaar. Voor professioneel personeel en werk op maat gaat u het best naar de specialist toe.

Zoek iemand die past bij uw bedrijf voor uw vacature voor inkoper

Dit is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. INSINC is hét bedrijf in werving & selectie en helpt u graag aan de juiste kandidaten voor al uw inkoop vacatures. Daarbij maakt dit bureau gebruik van de zogenoemde OPQ Competentie Analyse. Vaak wordt erbij het zoeken van een kandidaat voor de vacature van inkoper vooral gekeken naar capaciteiten ten opzichte van de gestelde eisen, wat natuurlijk belangrijk is. Er is echter meer. Ook als persoon dient een kandidaat te passen binnen de organisatie. Hij of zij dient goed om te kunnen gaan met de andere collega’s uit het team, en moet zich kunnen vinden in de bedrijfscultuur. En dat is precies wat u meet met de OPQ Competentie Analyse.

Vacatures voor inkoop openstaan? Zo vult u ze in!

Speelt inkoop ook een belangrijke rol in uw bedrijfsvoering? Dan wilt u hier iemand voor inschakelen die er verstand van heeft. In ieder bedrijf is er een constant spel bezig tussen het maximaliseren van de omzet en het minimaliseren van de kosten, zonder dat de kwaliteit daaronder leidt. De inkoper speelt hier een belangrijke rol in, maar hoe krijgt u inkoop vacatures eigenlijk ingevuld? Het wervingstraject vreet flink wat tijd én energie, en dat kunt u zich in uw drukke leven eigenlijk niet veroorloven. Kies dan voor versterking en ondersteuning bij dit proces voor de diensten van INSINC. Jarenlange ervaring in deze specifieke branche zorgt ervoor dat u alleen de kandidaten krijgt die qua capaciteiten, ambities en instelling passen bij uw organisatie.

Waarom het uitbesteden van uw vacature voor een inkoper zinvol is

Als ondernemer houdt u zich bezig met allerlei verschillende taken: inkoop, verkoop, facilitair beleid en noem maar op. U wilt echter niet ook nog eens optreden als recruiter. Laat het daarom over aan een bedrijf dat voor u op zoek gaat voor de juiste kandidaten waarmee u uw inkoper vacature ingevuld krijgt. INSINC is dé organisatie met een groot en actueel kandidatenbestand met professionals die de inkoop voor uw bedrijf kunnen en willen verzorgen. Zij kunnen substantiële besparingen realiseren voor uw bedrijf. Het is dan alleen nog een kwestie van een kandidaat vinden die ook wat persoonlijkheid en ambitie betreft, past bij uw organisatie. Inkoop vacatures invullen begint bij INSINC!

We moeten blij zijn met de arbodienst

We moeten blij zijn met de arbodienst

 

Het komt weleens voor dat werknemers een burn-out hebben en hierdoor niet meer terugkeren op de werkvloer. Uitval van korte duur hoeft geen grote gevolgen te hebben voor een bedrijf, maar stel een werknemer kan een jaar niet meer werken door een burn-out dan zit je toch wel in de problemen als bedrijf. De arbodienst moet ervoor zorgen dat dit niet gebeurt. Bij de arbodienst werken verschillende arbeidsdeskundige die hiervoor zijn opgeleid. Arbeidsdeskundigen onderzoeken welke stappen er nodig zijn om een werknemer terug te laten keren in een bedrijf. Dit kan zijn het vinden van alternatieven werkzaamheden of misschien een oplossing voor de ziekte bedenken waardoor hij zijn oude werkzaamheden kan oppakken. Misschien kan de werknemer wel re-integreren in het bedrijf als er bepaalde dingen op de werkvloer worden aangepast. Het is de taak van de arbeidsdeskundigen om dit te onderzoeken. Misschien heeft een werknemer wel rugklachten vanwege slechte stoelen die op het kantoor staan. Dan kan dit verholpen worden door speciale stoelen aan te schaffen waarmee de klachten hopelijk afnemen. Als de werknemer toch niet kan terugkeren naar de werkvloer dan moeten er wel dingen geregeld worden waardoor hij toch nog rond kan komen. Denk hierbij aan subsidies of vergoedingen waar misschien recht op is.Dan kan de arbeidsdeskundigen dit ook regelen.  Als de werknemer terug keert in het bedrijf kunnen er van tevoren afspraken worden gemaakt om problemen te voorkomen. En dan bedoel ik dus afspraken die te maken hebben met wat er gebeurt als de werknemer opnieuw ziek word en niet meer verder kan werken. Het is handig als hier al regels over zijn opgesteld om verwarring en problemen te voorkomen. De werkgever en werknemer zijn dan gelijk op de hoogte waar ze aan toe zijn. Dit zal voor een hoop rust zorgen. Gelukkig dat de arbodienst bestaat want dit neemt een hoop zorgen weg voor de werknemers en werkgevers in Nederland.

Voor meer informatie : Bezoek de website