Inzicht krijgen in gedrag

Winkeliers staan altijd voor de zware taak om de winkel lopende te houden en te zorgen dat de winkel genoeg klanten behoudt. Het belangrijkste voor een winkel is natuurlijk de bezoekers en daarom is het wel belangrijk om je bezoekers te kennen of in ieder geval een soort van inzicht te krijgen in jouw klanten of potentiele klanten. Er zijn bedrijven die jou hiermee kunnen helpen en speciaal hele nieuwe technieken hebben ontwikkelt die jou een goed inzicht kunnen geven in bepaalde statistieken die jij als winkelier wilt weten en waar je ook uiteindelijk heel erg veel aan hebt. Met deze statistieken zijn er namelijk conclusies te trekken en zal je altijd een manier kunnen vinden om jouw klanten tevreden te stellen en te houden. Kies daarom voor dit systeem van Crumbbase!

Crumbbase is dus zo’n bedrijf die jou van hele belangrijke statistieken kan voorzien en als winkelier zijnde is het een aanrader als je in de retail werkt. De gegevens die dan beschikbaar worden gesteld heten retail analytics. Retail analytics zijn statistieken voor de retail waarbij je in dit geval het gedrag van klanten kunt zien. Crumbbase hangt Wi-Fi sensoren op in de winkel naar keuze en vanaf dan wordt er onderzoek gedaan en gegevens gemeten. Als bezoekers de winkel betreden meten deze Wi-Fi sensoren dat en zal er veel bekend worden over de bezoekers. De looproute winkel, hoeveelheid tijd in de winkel en hoe vaak ze al terug zijn gekomen zijn gegevens die bekend worden. Dit is een kleine greep uit gegevens die je op deze manier kunt bemachtigen. Wat wel nodig is, is dat de klanten het Wi-Fi signaal op de smartphone hebben ingeschakeld, anders kan er geen signaal worden gemaakt en kan er ook niks worden gemeten. Veel mensen verlaten het huis en vergeten dit uit te zetten, daarom wordt er genoeg gemeten en kunnen er veel conclusies worden getrokken uit deze gegevens! Leer je klanten kennen met Crumbbase!

Voor meer informatie : Bezoek de website